söndag, januari 03, 2010

Lista #1 2010

Lista från Sophia.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Maten vi fick när vi var ut till Storvreta var inte helt fel.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade en pokerturnering på Facebook (jag kom tvåa).
Det sista du sa högt: Jag sjöng med till You & me.
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs sen! (tror jag att det var.)
Vad har du druckit idag: Vatten.
Vad var det senaste du åt: Uhm. En chokladboll ...
Vad var det senaste du köpte: Mat (citron, tomatpuré, vuxenfiskpinnar, proviva, m.m.)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad (?)
Vad är det för väder hos dig nu: Uppehåll, mörkt och kallt.
Godaste glassmaken: Vanilj med krossad choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion vid första ögonkastet i alla fall.
Sover du tungt: Ja.
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: Det finns helt klart både för- och nackdelar med mitt jobb.
Favoritklädsel: Mysbyxor och en stor t-shirt.
Favoritlåt just nu: Here without you (3 doors down).
Vad ser du om du tittar till höger: Min sovrumsdörr, där det hänger massa tvätt och torkar.
Vad gör dig glad just nu: Choklad. Eller om tentan vore över.
Vad ska du göra härnäst: Fördriva tiden framför datorn.
Höger eller vänsterhänt: Jag är högerhänt.
Humör just nu: Helt okej.
Favoritgodis: Allt möjligt.
Kläder just nu: Mysbyxor, t-shirt, kofta, fleecemorgonrock, sockar och tofflor (det är kallt här inne).
Sommarplaner: Skulle vilja ta det lugnt, men antagligen så kommer jag mestadels att jobba.
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: Mer morgon än natt, men mest kvällsmänniska faktiskt.
Vad är viktigast för dig: Att kunna hänga med familjen, antar jag. Och att de mår bra.
Är du kittlig: Det beror på.
Snarkar du: Inte så vitt jag vet, men jag gnisslar tänder rätt hårt, tydligen.
Stjärntecken: Vädur.
Längtar du mest efter just nu: Att det ska bli vår. Och att tentan ska vara över (och att jag klarar den).

Inga kommentarer: