torsdag, januari 14, 2010

Lazio

Skulle gärna vilja följa med mina föräldrar och mostrar på en trädgårdsresa (eller, som det låter i mina öron, en fotoresa) till Lazio i maj, men problemen hopar sig som vanligt.
1. Skolan. Fast det är egentligen inte omöjligt, för även om det är ett seminarium jag missar (enda grejen på hela veckan!) så kan jag skriva ett extraarbete som straff och klara mig (förhoppningsvis).
2. Katterna. Men förhoppningsvis så kan någon av mina kompisar bo här en vecka. Någon som frivilliganmäler sig? Det vore toppen. (Ingen? Nähä.)
3. Pengarna. Ja, de fattas ju så klart. Men kanske kan jag få lite pengar av föräldrarna i födelsedagspresent och om jag tar de där jäkla söndagarna på jobbet så kanske jag kan spara ihop lite pengar till den där resan.
För det vore ju kul ...

1 kommentar:

Sofia (E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) sa...

När ska du iväg, i så fall?