onsdag, oktober 28, 2009

Mitt liv enligt 3 doors down

Använd enbart låttitlar av EN artist för att svara stiligt på dessa frågor. Skicka vidare till 15 personer du gillar, eller kanske framför allt personer du tror skulle vara peppade på att göra en egen sån här note, och inkludera mig. Du får inte använda samma artist igen. Upprepa inte en låttitel. Det är lurigare än du tror! Posta igen som "Mitt liv enligt (artistnamn)"

Är du man eller kvinna? Let me be myself

Beskriv dig själv: I feel you

Hur du känner dig: Loser

Beskriv stället där du bor: Not enough

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Landing in London

Hur du helst transporterar dig: Train

Din bästa vän är: By my side

Du och dina bästa vänner är: Runaway

Hur är vädret? Away from the sun

Favorittid på dagen: Right where I belong

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta? She don't want the world

Hur är livet enligt dig? It's not me

Beskriv ditt nuvarande förhållande: Here without you

Din rädsla: Running out of days

Ditt bästa råd: It's the only one you've got

Hur du skulle vilja dö: Your arms feel like home

Din själs nuvarande tillstånd: Behind those eyes

Ditt motto: Never will I break

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snitsigt! Jag har antagit utmaningen. Finns att läsa på bloggen. /Ida

Josefin sa...

Jag med!