söndag, oktober 11, 2009

Helg framför TV:n

Har gjort oroväckande lite i helgen. I går var jag, Jo och M på stan och åt lunch tillsammans. Sen gick jag på bio och såg Fame (betyg: sådär), och när jag kom hem från det så satte jag mig och kollade på Be kind rewind. I dag har jag diskat och sett Övertalning. Har visserligen öppnat boken (alltså kurslitteraturen) och läst några rader, men fattade ingenting och stängde den igen. Kollade i stället vidare på Kameleonten säsong 1.

Jag har inte gjort något nyttigt. Kommer att hamna efter i skolan för att jag är så slö. Innan jag började plugga så pratade jag med några av de andra extrajobbarna på ICA och de sa allihopa att det är "bättre att vara ambitiös och plugga för mycket i början, för det är lättare att dra ner på pluggande, om det inte behövs, än det motsatta". Känner att jag inte riktigt har utnyttjat tipset.

Inga kommentarer: