onsdag, februari 11, 2009

Mållös

I dag när jag gick hem från jobbet var det ljust ute. Det kändes positivt. Det fick mig att se livet lite mer från den trevliga sidan. Jag måste säga att ända sedan jag var i Rom (för det första), och sen var och såg 3 doors down (för det andra) så har jag inte haft något mål. Alltså något stort mål. Att åka till Rom har alltid varit mitt livsmål, det jag alltid har kämpat för och sett fram emot. Sen blev det att se 3 doors down live - vilket jag gjorde betydligt snabbare än vad jag trodde att jag skulle göra.

Men det är det som är felet hela tiden. Att jag inte har något mål med livet. Att jag inte ser någon egentlig mening med att stiga upp på morgnarna. Därmed inte sagt att jag inte kommer att stiga upp och trava iväg till jobbet i morgon också ... Men egentligen så känner jag att jag lika gärna skulle kunna ligga kvar.

Fast skit också. Nu kom jag på att jag måste anmäla mig till högskoleprovet. Aargh. Jag som varken kan statistik eller matematik. Eller engelska ... Eller svenska. Egentligen.

Lika bra att gå och sova.

Inga kommentarer: