tisdag, oktober 21, 2008

Roll with it

Jag har redan nämnt att jag ska få börja arbetsrotera. Jag gissar att jag också har nämnt att jag ska få gå på F&G två dagar i veckan. Eller, ja, TRODDE JAG JA. Pratade med Linda och Eric om schemat i dag och hej och hå, det kommer fram att de på frukten har "ångrat sig". Igen, visar det sig (Eric säger att han har fått ett okej, ett nej, ett okej igen - och så nu häromsistens ytterligare ett nej). Och jag vet inte ens vad de har ångrat sig om. Mig? Att de vill ha mer timmar på avdelningen? What? Åh! Och nämnde jag att mitt nya schema ska börja gälla v. 45? Alltså om mindre än två veckor ...

På fredag är det lön. Hurray. Då ska jag gå på DVD-rean på Åhléns och köpa första säsongen av Veronica Mars - en av världens bästa TV-serier. (Fint, "världens bästa" är relativt, men du fattar poängen. Eller?)

Inga kommentarer: