lördag, september 20, 2008

Hösten är kommen, hösten är här ...

När jag och Jo var på promenad i Storvreta i tisdags så
upptäckte vi att det har blivit höst ...

Men för att börja från början: Efter den dåliga måndagen så spårade hela veckan ur, därav ingen uppdatering. Jag har alltså varit på risigt humör och försökt hålla bloggen fri från det. Eloge från mig själv, till mig själv.

Har kommit på kostym för halloween-partyt, men ingen tycks kunna vara riktigt säker på ifall det verkligen är en maskerad eller om det bara är vanligt party. Tänkte att jag kunde ta det säkra före det osäkra och klä ut mig i snygga kläder som går att göra om ifall det verkligen är maskerad ... Problemet är dock klänningen: Vet hur den ska se ut, men den står inte att finna på någon affär ännu. Kanske i Stockholm? Tänkte åka dit och shoppa nästa helg. Vet inte om jag ska åka själv eller med M, men det får vi väl se. Det är ju en vecka kvar.

I morgon blir det också Stockholm, men besök hos A i stället för shoppande. Fick sova relativt länge i dag, men sen ringde Jo och ville träffas på stan. Så då gick vi och kollade lite i affärer och sen gick vi hem till M & P och fikade. Och sen gick jag hem och har tillbringat hela kvällen med att titta på TV och spela poker eller Bouncing Balls på FB ... Mycket konstruktivt, jag vet, men det är ju helg.

Inga kommentarer: