torsdag, augusti 14, 2008

Stora och vackra kycklinglår

I dag när jag jobbade i charken så kom det en man med tillhörande dotter och ville ha tre kycklinglår för 25 spänn. De har precis kommit ut ur grillen, så jag går dit och hämtar tre lår. När jag kommer ut igen visar jag påsen för kunden.

J: Blir de där bra?
K (som i kund): Bara de är stora och vackra ... som du!
J: HAHAHA ... Eeh. Tack!

Och jag skämtar inte. Jag började faktiskt skratta så där: Rakt ut bara. Komplimangen (antar jag att det var?) kom svingandes från taket och slog ner mig totalt. Fattade inte vad det var som hände, riktigt. Stackars karl, förresten, här försöker han ge mig en komplimang och så skrattar jag bara ...

3 kommentarer:

Sandra Li sa...

vad sjutton var det för kund? Fin tanke, men han borde finslipa lite tror jag...

Har förresten sett Mamma Mia o spanat in Pierce. My God.

Anonym sa...

ha ha som sagt...han borde finslipa lite...men ja jag skulle me garvat rakt ut...kram

Sandra Li sa...

Darling, Colin Firth är också med i filmen. Det är klasskillnad säger jag bara.