söndag, augusti 24, 2008

En stilla uppdatering så här på kvällskvisten:

Har jobbat alla dagar den här veckan nu, och ska jobba i morgon också. Tisdag blir det ledigt. Då blir det visserligen också aktiviteter, men det är inte riktigt fastslaget vad än. Kanske åker till IKEA med M&F och sen Stockholm till A. Eller kanske hänger jag med Jo och Amelia på stan en stund och fikar? Vi får se.

On another note: Jag har inte så mycket att skriva i bloggen nu för tiden. Gör inte så mycket annat än att sova och jobba, och - let's face it - hur kul är det att skriva om?

Kan ju förresten berätta att jag försöker övervinna en rädsla jag har, men har inte kommit så långt ännu. Har egentligen inte kommit någon vart alls, men det är på gång och jag säger väl till om någonting sker på den fronten.

Nu sova.

Inga kommentarer: