fredag, juli 25, 2008

Semester

Vad är det för fel med mig? Nu när jag äntligen har fått semester så känns det verkligen inte som om jag är ledig. Eller som om jag kan slappna av, för den delen. Avslappningen kanske kommer, å andra sidan. Förhoppningsvis känslan av att jag är ledig också ...

Semestern är fullsmockad med aktiviteter - åtminstone för att vara helt oplanerad. Till exempel så borde jag:
1. Sätta in Italien-bilderna i fotoalbum (och det tar en evighet, tro mig, jag har börjat),
2. Skriva någonting litet (eller mycket) varje dag,
3. Läsa (jättemycket!),
4. Åka till Bollnäs och klippa mig,
5. Hälsa på hos moster Ingrid,
6. Hänga med andra mostern (Ulla),
7. Kanske tvätta mattor (?),
8. Åka till Boholmen,
9. Försöka hjälpa M & F med trädgården (men det undviker jag i och för sig gärna),
10. Åka till Bollnäs eller Söderhamn en dag,
11. Och om jag lyckas hitta en vassrugge att gömma mig i så ska jag försöka bada i sjön.

On another note: Jag har i dag lyckats ta mig över 100 000-chips-strecket på Texas Hold'Em på Facebook.

Inga kommentarer: