söndag, juli 20, 2008

Barfotabarn

Har, tillsammans med M, P, Ulla och Tommy varit på resturang (Tsatziki uppe vid Vaksala torg) i kväll, men fick skavsår på vägen dit och gick därför barfota hem. Känns som om det kanske inte var så klokt. Skönt för lilltån, i och för sig, men nu måste jag skrubba fötterna ... Tror även att vi mötte några som skrattade åt mig, men jag har nog varit med om värre.
Annars ser jag fram emot semestern. En vecka kvar! Ska nog försöka fixa en liten tack-present till Ewa till på fredag också. Nu ska jag gå och sätta igång med fotskrubbandet.

P.S. Har fått igång internet på min dator! Hurra för Firefox och USB-minnen!

4 kommentarer:

Sophia sa...

Haha! Lövly! Det där är annars min grej; gick barfota hem från krogen mer eller mindre hela förra sommaren och en bra bit in på hösten också. Nu har jag dock vuxit till mig och har med mig fympisar att trava hem i när fötterna värker, men jag blev glad bara av att läsa att du gått barfota hem! (P.s hoppas skorna var fina! D.s!)

Anonym sa...

Hajdi...hihi extra skor i väskan e de som öger :-) Men du, utb där, sök igen så klart!!!

Sophia sa...

Fel av mig; gympisar och inte fympisar såklart. Gympadojjor, gymnastikskor eller tygskor! :) Möjligtvis lågklackade pumps, men det är underbart att dra på sig Kedsen när klackarna gjort sitt.

För den delen. Några bra Romtips? Åker ju om två och en halv vecka nu! Jäss alltså! Vad ska du göra på sommarsemestern?

Lena sa...

Hej T! Jamen jag trodde inte heller att jag var så tjock innan jag fick höra det av den där tanten.. Äh, det är bara att svälja och gå vidare! Vad skönt att din semester snart börjar! Har du några planer? Vi kanske ska ordna den där dejten då? ;) KRAMAR