torsdag, maj 08, 2008

When in Rome ...

Jag ar i Italien. Sitter pa ett internetstalle och skriver och M och P har gatt tillbaka till hotellet (de valde mellan det och ga och ta en kaffe). Det ar ungefar 25 grader ute och sol. Brande mig forsta dagen sa nu forsoker jag halla mig till mindre urringningar och hog solskyddsfaktor.
Har egentligen sett allting som jag vill se redan, och har hela helgen kvar i Rom innan vi aker vidare till Neapel. Ska uppdatera om alla dagarna (har fort dagbok) nar jag kommer hem, med ett superlangt inlgg, men just nu sa tror jag att jag nojer mig. Nagra missoden har skett i var lilla grupp (tappat busskort, blivit bestulen pa pengar) men pa det stora hela sa tror jag att det gar ganska bra. Far se om vi lyckas fixa tagbiljetter pa mandag. Tisdag blir det antagligen Pompeji och om en vecka sa aker vi hem till Sverige igen. Vi syns da.

3 kommentarer:

Sophia sa...

Åh.... (med drömsk röst och ett drömmande leende...)

Sandra Li sa...

Oj Teresa, jag ser fram emot den långa uppdateringen och uppmanar: kom inte hem fortare än du behöver..Passa på! Kraam

Lena sa...

Åhh, det låter underbart! Ha en trevlig sista vecka! :) Kramar