torsdag, april 10, 2008

Vilken härlig dag, tra-la-la-la ...

Ja kära bloggen, i dag har jag haft en värdelös dag. Började med att inse att min näsa fortfarande snorar igen som en vårbäck i närheten av en lågstadieskola när jag är på jobbet. Fortsatte sedan klockrent med att vara en jävla mes ("Jomen skulle du inte kunna vara så snäll att ...") i stället för att ryta i och säga att VAFAN! SLUTA LÄGG DIG I JÄMT! Sen fick jag dåligt samvete för att jag tänkte som jag gjorde ... Och sen har jag pratat för mycket till fel person (som vanligt) och sen hade jag för gammal risgrynsgröt i hyllan och sen råkade jag tappa en skärbräda (och ingen jävla liten en heller; en sån vit stor tung jävel) på foten. Då blev jag på riktigt dåligt humör och då gick resten av dagen också såklart åt helvete. Så här sitter jag och är sur. Och skriver svärord på min blogg (som jag skulle försöka hålla positiv) ... Men så kan det gå.

2 kommentarer:

Sophia sa...

En djävlighet kommer sällan ensam heter det väl. Men som tur är heter det även "Efter regn kommer solsken"...käckt. Inte sant?

Lena sa...

GRATTIS T! Hoppas att du får en trevlig födelsedag! Men du är kanske tvungen att hänga på Lutis? KRAMAR