tisdag, april 29, 2008

Dagen före valborg

I morgon är det valborgsmässoafton och jag ser inte fram emot att jobba 6-16. För er som inte är uppsalabor så kan jag meddela att i morgon, enligt uppgift, är största dagen på året på jobbet. Större än midsommar, större än påsk, större än jul. Sug på den ni. Efter jobbet är jag bortbjuden och just nu så känns det väldigt motigt (trött), men om jag går i morgon så är det säkert hemskt roligt. Det brukar vara det.
Men det var nu inte det jag skulle berätta. Det var något annat, som jag nu har glömt. Hade kanske med Rom att göra? Kanske. (På lördag åker vi! Tjoho!)
Jo! Nu kom jag på det. Bara Ida, Josse och Sophia var tillräckligt modiga för att meddela att de läser min fantastiska (okej, smärre överdrift) blogg. Ida var hur som helst först. Här är priset.

2 kommentarer:

Sophia sa...

Ja tack själv! Och nej, jag är inte avis på dig som ska jobba imorgon. Valborg ÄR Lutis största dag så ni lär ha att göra, men det är roligt också. Glöm inte bort att tacka för alla små presenter, skratta åt alla som gör bort sig, trillar i gångarna, kommer in med ballonger och vill skåla med dig!

Riktigt bra pris för övrigt. Jag är en sucker för rim så det passade mig som handen i handsken! Häpp, off to tvättstugan igen!

Sophia sa...

P.s. KOlla min blogg nu för vad du ska få och inte jag från och med lördag (berhöver jag påpeka hur avis jag är?)