torsdag, januari 10, 2008

TV och nyhet

I kväll ska jag lägga ännu en serie till mitt redan digra tv-tittande varje vecka: Californication. Första avsnittet klockan 22:35 på TV4.
Annars så lider jag brist på bra TV-serier för tillfället. Hankar mig fram på eftermiddagarnas O.C. och kvällens säsongspremiär av Las Vegas. Annars har det varit uselt i veckan. Tror att det är först nästa vecka som alla 'ordinarie' serier kommer i gång igen. Hoppas kan man ju i alla fall alltid.
P.S. Om jag verkar länka allting till IMDb.com så är det för att jag älskar den sidan. Wonderful ...
Och förresten så kan jag avslöja det här nu: Min andra syrra (alltså Jo) är också gravid! Den nedkomsten beräknas bli 25 juli. Tjoho! (Och ja, det är så klart mycket viktigare än vad mitt TV-serie-schema är, men jag kom faktiskt inte i håg det förrän nu när jag skrev det, och då blev det den ordningen på det hela. Så det så.)

3 kommentarer:

Sandra Li sa...

det är bloggen som gäller!
Titta inte ihjäl dig på tv bara...
kram

Lena sa...

Hej T! Trevligt att du också har en blogg. Ska försöka vara en flitig läsare! Hoppas din vecka har varit bättre än min, eftersom jag legat i vinterkräksjuka. Kramar Lena

Lena sa...

Måste meddela att idag har jag arbetat min sista dag på Lutis för en tid framöver. Och vet du vad jag har ägnat mina fyra timmar åt? JO, ATT PLOCKA KORV! Så om du inte är nöjd med hur det ser ut efter helgens bravader så lägger jag mig ned och gråter! :) Kram på dig.