lördag, december 24, 2011

Grinchen

Det finns en väldigt stor chans/risk att jag kommer att köpa en massa bra serier från Discshop i mellandagarna. Torchwood, Merlin och White Collar kostar alla 99 kronor styck ... Men jag har egentligen inte råd! Fast när ligger de på så här låga priser igen, liksom? Under 100 spänn för en hel säsong?

Jag känner mig helt mör i skallen för tillfället. Har fruktansvärt ont i huvudet lite för ofta för att det ska vara bra. Det är så mycket som jag måste/borde göra (jag har t.ex. inte ens börjat på rapporten!) och jag blir så fruktansvärt elak när jag känner mig pressad. Känns som om jag förstör hela julen för min familj. Vilket så klart ger mig ännu sämre samvete, vilket gör mig ännu mer stressad, vilket i sin tur gör mig mer elak ... Det hela har blivit en ond cirkel.

Men ja, ja. Jag hoppas att ni har en god jul i alla fall. Det hoppas jag verkligen.

Inga kommentarer: